Masterklinikken Raadgivning

Kan alla genomgå en hårtransplantation?

Att få sitt eget hår tillbaka, kan ge dig en boost för självförtroendet och en fin känsla av välbefinnande.

Vi vill hjälpa vanliga, moderna, bra män, som vantrivs med att tappa håret, som kanske blir lite oroliga när hårborsten drar med sig oroväckande mycket hår och måste erkänna och bli vän med att dessa hår inte växer ut igen. Vi som upplever detta, pratar inte alltid så mycket om det, men egentligen vill vi bara ha håret tillbaka, såsom det var innan. Det är en småsak och ett individuellt val för egen självkänsla.

Masterkliniken kan faktiskt hjälpa så många som 75 procent av de män som tappar håret. Resterande 25 procent, som vi inte kan hjälpa, har helt säkert både goda värderingar och en positiv människosyn, saknar dock dessvärre tillräckligt med givarhår för att vi skall kunna genomföra vårt jobb: att ge dessa män sitt hår tillbaka. Alla har ett val, vi utvärderar var och en individuellt vid en icke-bindande konsultation.

Kostnadsfri och icke-bindande konsultation

Hos oss får du en kostnadsfri konsultation innan du eventuellt bestämmer dig för att göra något åt ditt håravfall.