Masterklinikken Konsultasjon Sten

Vårt kundlöfte

100 procent trygg behandling

Varje kund som vi säger ja till för behandling, skall vara 100 procent trygg med vår rekommendation. Vi säger endast ja om vår individuella analys av dig och dina förutsättningar för ett gott resultat ger ett realistiskt, solitt och korrekt möjligt underlag för att rekommendera behandling.

Masterklinikken Personlig Veiledning

25 procent får dessvärre avslag.

I genomsnitt måste vi dessvärre säga nej till 25 procent av kunderna som vi utvärderar för hårtransplantation.

Det är inte ett trevligt budskap att förmedla att vi inte kan hjälpa, men det är dessvärre en realitet: Hårtransplantation är inte en lösning för alla, oavsett vad enskilda kommer att påstå. Därmed utgör avslag på behandling underlaget för vår trovärdighet. I en bransch som har haft rykten om oseriösa aktörer, falska förhoppningar och behandlingar med dåligt resultat utfört av icke-professionella, är det avgörande för vårt eget yrkesmässiga omdöme att vi stärker branschens renommé. Det gör vi genom att vara trovärdiga gentemot vår värdegrund – och mot dig.

Masterklinikken Stenthure

Välkommen till ett kostnadsfritt och icke-bindande

samtal och en utvärdering

Jag har arbetat inom yrkesområdet i 25 år och har själv genomgått behandlingen och utfört omkring 15 000 konsultationer med män och kvinnor som önskat en icke-bindande utvärdering av sina möjligheter att få sitt hår tillbaka.

Kontakta mig gärna på tel: 08-28-10-10 eller skicka mig ditt telefonnummer här, så kontaktar jag dig.

Önskar mer information
Önskar boka konsultation