Masterklinikken Personlig Veiledning

Erfarenhet och kompetens

Med 6 läkare har vi samlat Norges största och starkaste yrkesmiljö inom håravfall och hårtransplantation under ett tak.

Vi som äger och driver Masterkliniken, representerar det team som tog dagens teknik för hårtransplantation till Norge år 2009.

Masterklinikken Erfaring

En klinik är aldrig bättre än de läkare som alltid är ansvariga för behandling och resultat. Att vi som jobbar här, äger kliniken själva, gör att vi lägger vår stolthet i resultatet av varje enskild hårtransplantation. Det innebär att du kan vara trygg med att vi tillämpar vår högsta yrkeskompetens vid behandlingen.

Vi har respekt för att du skall fortsätta leva med resultatet av vår kompetens resten av livet. Vi skall även fortsätta leva med ditt resultat – det är ditt nya hår och din upplevelse av oss som skapar vårt omdöme och vår framtid.

Masterklinikken Haartransplantasjon

Vi godkänner 75 procent av behandlingsförfrågningarna

Vi måste dessvärre säga nej till 25 procent av kunderna vi utvärderar för hårtransplantation. Det är inte ett trevligt budskap att förmedla att vi inte kan hjälpa till, men det är dessvärre en realitet.

Det är en rad förutsättningar som måste ligga till grund för att vi skall kunna säga ja till behandling som kommer att ge resultat. Därför vill vi heller ha en kund färre än att säga ja utifrån fel premisser och skapa en falsk förhoppning.

Masterklinikken Portrett Kosmidis

Vårt estetiska råd

Teknik, läkarnas medicinska bakgrund och deras erfarenhet är givetvis viktigt.

Men hårtransplantation är även en konst och våra läkare kan denna konstform genom sin förståelse för estetiska värderingar och hur huvudform och individens hår har sitt eget, unika uttryck. Utöver sin medicinska bakgrund har dr. Kosmidis, dr. Palos och dr. Marmangiolis utvecklat sin estetiska kompetens genom att studera tusentals olika hårförhållanden och individuella utvärderingar av hur en människas hårlinje återskapas med perfekt och korrekt resultat för den enskilda personen.

De representerar i dag Masterklinikens estetiska råd. Dr. Kosmidis är även utövande konstnär på fritiden. Ta gärna ett titt på hans webbsidor för fotokonst.

Masterklinikken Stenthure

Välkommen att boka en kostnadsfri och icke-bindande konsultation

Jag har arbetat inom yrkesområdet i 25 år och har själv genomgått behandlingen och utfört omkring 15 000 konsultationer med män och kvinnor som önskat en icke-bindande utvärdering av sina möjligheter att få sitt hår tillbaka.

Kontakta mig gärna på tel: 08-28-10-10 eller skicka mig ditt telefonnummer här, så kontaktar jag dig.

Önskar mer information
Önskar boka konsultation