Masterklinikken Fireplace

Filosofi och värdegrund

Masterklinikken Velkommen

Öppen och transparent

• Kunden har rätt till full insyn i allt kring vår metod och behandling.
  • Referenser och uttalanden från våra kunder presenteras med fullständigt namn.
  • Vi är öppna gällande våra priser och hur vi fastställer priset för varje enskild kund.
Masterklinikken Konsultasjon Sten

Ärlig och sanningsenlig

• Vi förmedlar vår analys och våra utvärderingar 100 procent ärligt till varje enskild kund.
  • Vi sätter vår ära i att ge kunden realistiska förväntningar till resultatet.
  • Vi kan inte hjälpa alla – vi vill hellre ha en kund mindre än att sälja en falsk förhoppning.
Masterklinikken Konsultasjon

Respekt och tillit

• Våra kunder har rätt till 100 procent diskretion innan, under och efter behandling.
  • Vi skall göra oss förtjänta av våra kunders tillit genom att efterleva våra värdegrund.
  • Våra kunder litar på oss för att vi inte lovar mer än vi kan hålla.

Läs vad våra kunder säger om oss

Vi på Masterkliniken äger och driver kliniken själva. Nöjda kunder är därför drivkraften i allt vi gör.